قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز به معنی پذیرفتن کامل همه شرایط وقوانین این فروشگاه می باشد.لذا توصیه می شود قوانین زیر را جهت استفاده بهتر از فروشگاه به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی

کلیه قوانین،اصول و فرآیندهای این فروشگاه اینترنتی از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده پیروی می کنند.همین طور کاربران و مشتریان نیز متقابلا موظف به رعایت قوانین مذکور می باشند.لازم به ذکر است که در صورتی که این قوانین تغییر کنند در همین صفحه بروزرسانی خواهند شد و تا زمانی که کاربران یا مشتریان از خدمات فروشگاه استفاده کنند به منزله پذیرش این تغییرات از سوی آنها می باشد.

کاربران یا مشتریان

کسانی که در سایت ثبت نام کرده اند کاربران بوده و اگر کاربری اقدام به ثبت سفارش نماید برای فروشگاه مشتری محسوب می شود.

قوانین ثبت سفارش

اطلاعات و مشخصات تمام کالاها به صورت کامل و به بهترین شکل در صفحه هر محصول درج شده است تا شما بتوانید انتخاب بهتر و راحت تری ذاشته باشید اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا به تمام مشخصات کالا دقت نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید مسئولیت انتخاب کالا بر عهده سفارش دهنده می باشد و لوکس تبریز مسئولیتی درباره انتخاب کاربر ندارد.

پرداخت وجه

پرداخت وجه تنها از طریق درگاه بانکی موجود در سایت امکان پذیر می باشد.

پذیرش سفارشات

پردازش سفارشات ثبت شده در همان رور کاری انجام می شود.روز کاری شامل زورهای شنبه تا پنج شنبه به غیر از روزهای تعطیل رسمی تقویم می باشد.هم چنین امکا پیگیری سفارشات و برقراری ارتباط همه روزه از ساعت 8 صبح الی 18 وجود دارد.پیش فاکتور سفارش ثبت شده از طریق ایمیل به کاربر ارسال می شود.لوکس تبریز در پردازش و ارسال سفارشات نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد با این وجود در صورتی که موجودی محصول در فروشگاه به پایان برسد حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن سفارش ویا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده کالای دیگری را جایگزین نماید.هم چنین زمان تحویل سفارشات بین 3 الی 7 روز کاری می باشد.

شرایط عمومی‌ بازگشت کالا

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست  محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.

هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا می‌شود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش می‌شود توجه فرمایید.

امکان انصراف از خرید برای کالا‌های آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمی‌باشد.

پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده می‌شود در غیر این صورت کالا مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی لوکس تبریز و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درچه حالتی می‌توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟

وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی لوکس تبریز اطلاع دهند. تیم پشتیبانی لوکس تبریز پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی‌های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌دهند.

توجه: هزینه حمل و نقل برای سفارشات بیشتر از مبلغ 50 میلیون تومان به صورت رایگان محاسبه خواهد شد.